Pravidla zasílání e-mailů A SOUBORŮ V PŘÍLOHÁCH

Vy všichni, kteří budete zasílat vypracované úlohy, protokoly, řešení apod. je zasílejte na adresu
1) žáci Gymnázia Rumburk:   krejci + zavináč + gymrumburk.cz
2) žáci Gymnázia Varnsdorf:  krejci + zavináč + bgv.cz

Do předmětu bezpodmínečně zadejte zkratku třídy, dále příjmení (+ jméno pokud jste sourozenci) a jednoduchý popis obsahu zprávy.

Zkratka třídy se musí skládat z označení předmětu a označení třídy bez mezer, pomlček, podtržítek apod. takže např. takto:

F2D
Ch3A
Ch5A
Ch2C
Ch2D
Ch6A
ChG5A
ChG5B

Příklad správného předmětu v mailové zprávě by měl mít takovýto tvar:

Ch1D_ Koblížková_ protokol destilace

Soubor v příloze pojmenujte podle stejných pravidel

Pokud tato jednoduchá pravidla předmětu e-mailu a názvu soubor v příloze nechcete nebo nedokážete respektovat, nebude e-mail akceptován a bude ze systému vyřazen!

Určeno mým studentům